Агресивність ласунів (04.03.2010)
Діти, які щодня вживали солодощі, у дорослому віці частіше схильні до агресії. Такого висновку дійшла група вчених під керівництвом Саймона Мура з Кардіффського університету (Велика Британія).
Фахівці вивчили інформацію про 17,5 тис. респондентів. Учених цікавило харчування учасників дослідження у 10-річному віці, а також звинувачення у насильстві, що були висунуті респондентам до 34 років.
Проаналізувавши отримані дані, експерти з'ясували, що серед тих, хто виявляв агресивну поведінку, частка осіб, які вживали в дитинстві солодощі майже щодня, становить 69%. Водночас ласунами виявилися лише 42% респондентів, яких не звинувачували в насильстві.
Виявлена ученими залежність також простежувалася, коли вони виключили соціальні чинники, які могли вплинути на агресивність учасників дослідження, наприклад виховання, місце проживання, отримана до 16 років освіта й навіть наявність власного авто в дорослому віці.
Найімовірніше, за словами Саймона Мура, регулярне пригощання дітей цукерками й шоколадом може призвести до того, що вони не навчаться спокійно чекати бажаного. Нездатність відстрочити отримання задоволення може спричинити в таких дітей імпульсну поведінку, яка значною мірою взаємопов'язана зі скоєнням правопорушень.
Професор Алан Меріон-Девіс вважає, що батьки частіше схильні давати солодощі вимогливим, неспокійним і агресивним дітям, щоб ті поводилися спокійніше.
Останні новини
