Зв'язок "пивного живота" з пивом спростовано (04.03.2010)
Учені виявили, що всупереч поширеній точці зору вживання пива мало впливає на розмір живота. Таким чином, розхоже визначення "пивний живіт" не відповідає дійсності.
Співробітники кількох дослідницьких інститутів Німеччини і Швеції в рамках Європейського проспективного дослідження раку і харчування EPIC (European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition) протягом 8,5 років вивчали взаємозв'язок між споживанням пива і обхватом талії порівняно з обхватом стегна. В експерименті взяли участь 20 625 осіб - 7 876 чоловіків і 12 749 жінок.
Виявилося, що у чоловіків, які споживають не менше одного літра пива на день, обхват талії збільшується на 17 відсотків частіше, ніж у інших. Проте, як показало введення поправки на зміну обхвату стегна, в основному це відбувається за рахунок пропорційного набору маси, а не переважного зростання живота. У жінок залежність обхвату талії від споживання пива виявилася неістотною.
Дар'я КРУЖКО
Останні новини
