Друк сторінки

Вчені з'ясували, що...  (31.08.2010)

... від енергетиків більше шкоди, ніж користі

Дослідники одного з університетів Флориди (США) переконалися, що всі розмови про користь для здоров'я енергетичних напоїв нічого не варті.

Головна складова будь-якого такого напою - кофеїн, який підсилює фізичні можливості людини. Якщо вживати не більше 6 мг/кг, користь буде максимальною і здоров'я при цьому не постраждає.  Але, на жаль, у напоях, які випускає промисловість, кількість кофеїну не унормована. Саме тому одна банка енергетика часом містить до 505 мг, при нормі для енергетичного напою не більше 20 мг.

Для порівняння: чашка меленої кави містить від 90 до 200 мг кофеїну, чашка чаю - від 30-70 мг, а в склянці кока-коли чи пепсі - від 30 до 45 мг.

Перевищення норми споживання кофеїну викликає безсоння, порушення серцевого ритму, остеопороз, захворювання серцево-судинної системи, тривожність.  А ще можуть виникнути шлунково-кишкові розлади і печія. 

... сімейний стрес страшніший

Науковці з Ланкастера (Великобританія) опитали близько 3-х тисяч людей, щоб дізнатись, які стреси сильніші - на роботі чи в сім'ї. 

Хоча робота також потужне джерело неприємних переживань, але сімейні нелади все-таки більше дошкуляють британцям.

Близько 60% опитаних зазначили, що важче переживають сімейні сварки, а решта 40% вважають більш серйозними стреси, отримані під час професійної діяльності.

Жінки більше потерпають від наслідків домашніх стресів. Більше 18% жінок заявили, що весь час відчувають на собі тиск своїх чоловіків через необхідність поєднувати професійні та домашні обов'язки. Подібні проблеми також визнали 12% опитаних чоловіків. 

Правда, дослідники вважають, що жінки краще справляються зі стресами, головним чином тому, що вільно висловлюють свої емоції. Сварки подружжя - далеко не єдине джерело "домашніх" стресів. Для 53% жінок джерелом стресу є власна вага, а ще для 27% - рівень зарплати.

... кіногерої стали менше курити

Американські вчені проаналізували фільми, відзняті в Голівуді за останні роки і з'ясували, що кількість сцен куріння скоротилася, якщо порівнювати з попередніми роками.

За даними Дослідницького і Освітнього центру з контролю за тютюном у Сан-Франциско, частота сцен куріння у фільмах досягла максимуму у 2005 році і з тих пір незмінно падає. Така тенденція виникла під тиском ініціативних організацій із боротьби з курінням, у тому числі каліфорнійського дослідницького центру.

Із 145 найбільш популярних фільмів, знятих у 2009 році,  більше половини не містять подібних сцен. Серед дитячих "блокбастерів" таких картин без куріння - 61 відсоток.

Тим часом аж у 54% фільмів, які можна дивитися дітям до 13 років у супроводі дорослих, були герої-курці.

За словами керівника дослідження, отримані дані свідчать про те, що Голівуд цілком може знімати успішні фільми, які водночас не пропагуватимуть тютюнопаління. Однак у цьому напрямку громадським організаціям ще працювати і працювати.


http://www.tovarish.com.ua/news/Zdorovia/31-08-2010/Vcheni_zia2747.html

Перейти на сайт