Як оформити постійну реєстрацію і як виписатися з квартири?

Ви купили квартиру, встигли перевезти речі і навіть обжитися. Пора подумати про те, щоб прописатися в новому будинку. Виписатися з колишньої квартири і оформити постійну реєстрацію нескладно, якщо знати деталі. Давайте пройдемо цей шлях за крок за кроком.

ЖК «Традиция» на сайте tradicia.kiev.ua/ru/complex/about/ представляет лучшие проекты новостроек.

Виписувати з квартири

Раніше, щоб знятися з реєстраційного обліку, був потрібен цілий пакет документів. Тепер все набагато простіше. Достатньо піти в паспортний стіл, написати заяву, вказати в ньому передбачуваний адресу майбутнього місця проживання, і віддати паспорт. Через три робочі дні ви зможете забрати його зі штампом про виписку, а також листки вибуття. Це важливі документи, вони знадобляться для прописку в новій квартирі.

Замість першого візиту в паспортний стіл ви можете зареєструватися на порталі «держпослуги» - gosuslugi.ru і подати заявку на виписку з квартири онлайн. Але йти отримувати штамп в паспорті все одно необхідно.

Виписку з квартири за дорученням роблять далеко не у всіх відділеннях УФМС. Зателефонуйте в ваше і уточніть. Якщо вам відповіли так, то довіреній особі знадобиться: ваш паспорт, а також завірені у нотаріуса заяву на виписку і довіреність.

Є й інший спосіб - автоматична виписка при реєстрації на новому місці. Це означає, що ви одночасно, в один день, подаєте в УФМС за новим місцем проживання дві заяви: на оформлення постійної реєстрації і на виписку. Після цього співробітники УФМС відправляють запит на вашу попередньою адресою. Так вам не доведеться їхати на старе місце прописки, але терміни оформлення документів можуть значно затягнутися.

оформляємо реєстрацію

Крок 1. Перевірте пакет документів

Для того щоб стати на дочасний реєстраційний облік, приготуйте:

російський паспорт;

свідоцтво про народження дітей (якщо їм ще не виповнилося 14 років);

свідоцтво про шлюб;

оригінал або нотаріально завірену копію документа, в якому йдеться про заснування для постійної реєстрації (наприклад, свідоцтво про право на власність або про право на спадщину; заява власника житлоплощі про готовність вам її надати);

завірені документи, які підтверджують згоду тих, хто вже зареєстрований за даною адресою;

вашу заяву на оформлення постійної реєстрації - зразок ви знайдете на сайті УФМС;

листок вибуття, який ви отримали, коли виписувалися з колишнього будинку;

листок прибуття в трьох примірниках ви заповніть в УФМС.

Крок 2. Зверніться в УФМС або заповніть форму на сайті «держпослуги»

Зібрали всі документи? Прямуйте з ними в УФМС, не забудьте паспорт. Його у вас заберуть з усіма паперами, а натомість ви отримаєте тимчасове посвідчення особи.

Подати заяву на реєстрацію за місцем проживання можна і на сайті «держпослуги». Вам потрібно буде заповнити всі дані про себе і ввести номер документа, який дає підставу для прописки.

Крок 3. Отримайте паспорт

Якщо ви не замовляли автоматичну виписку, то чекати доведеться недовго - близько десяти робочих днів. Приходьте до відділення УФМС в призначений день і заберіть паспорт зі штампом. Все, ви змінили прописку!

Похожие страницы: